Auteur Topic: ROCO APP z21  (gelezen 10787 keer)

Offline Bierwagen

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 46
  • Waardering: 1
ROCO APP z21
« Gepost op: 2014-11-26, 19:09:48 »
Beste forumleden, Piet en Gerard:
Ik ben blij dat Piet nu officieel tot "ROCO GOEROE" :) is gebombardeerd; ik vermoedde al zoiets.
Ik blijf maar worstelen met de z21, maar opgeven is geen optie.
Kan en wil iemand mij helpen met het volgende verschijnsel:
Mijn z21 functioneert uitstekend met mijn smartphone en mijn ( goedkope ) 10"tablet. Al mijn locomotieven / tracties
Echter; ik heb ook de beschikking over een ( weer goedkope ) 7"tablet; doet het in principe ook en is heel licht en lekker handzaam, echter........bij het invoeren van de locomotieven met gegevens en bijbehorende fotootjes, wil dit 7" tablet OF de z21 App bij loc nr. 64 niet verder gaan. ( en ik moet er dan nog ca 50 ) nadat ik de locomotieven-bibliotheek met foto's heb geopend en de desbetreffende afbeelding heb geselecteerd krijg ik steevast de mededeling: " Het proces vivid planet roco is gestopt" met daaronder de keuze Rapport---->OK.
Op dit tablet is niets anders geinstalleerd, dan de locomotieven bibliotheek en er is op alle "stations" meer dan voldoende opslagruimte.

Is er een verklaring voor? Op te lossen?
Zoals altijd stel ik alle hulp erg op prijs.
vriendelijke groeten,
Marius