Vanaf vandaag
Er is een update voor traincontroller , alle versie's
TrainController™ Version 8.0 G1
Persoonlijk zou ik nog even wachten met de update om te kijken of er nog een bugje inzit, deze komt meestal na een weekje of zo bij andere gebruikers wel naar voren.
Weet ook nog niet wat de veranderingen of toevoegingen zijn, dus nog even wachten.
Gr Piet
Hallo Piet,
Ja, dat heb ik ervaren dat de virusscanner (Panda prof.) meteen de boel blokkeerde, en alle TC-G, Programmer en Animator van het beeldscherm verdween. Stond echt met leden ogen werkloos voor de beeldscherm te kijken.
Op de Duitse forum blijkt dit een normale vorm van updaten variant te zijn en men adviseerde de virusscanner uit te schakelen en de update downloaden en vervolgens weer de virusscanner weer aan te zetten. Dit zou dan moeten werken.
Wat gebeurt er in mijn geval.
De bovenbeschreven advies heb ik uitgevoerd.
Bij het aanzetten van de virusscanner begint dat Panda programma te scannen en prompt meld die een poort als virus te herkennen.
Ik weet dat Freiwild een info heeft geschreven omtrent de Norton en andere vergelijkbare virus programma juist die poort index aangaf en dat men die gerust die herkende "virus" kan herstellen en toegang kan geven in mijn PC.
Maar Panda zegt, strak resoluut nee !!.
Mijn vraag is dan ook, is de info van Freiwald dan correct dat ik het kan vertrouwen die aangemerkte "virus" detectie mag herstellen zonder dat ik problemen meekrijgt met mijn PC.?
Met vriendelijke groet,
Jan S
P.s: de eerdere update was niet meer terug te halen door F5 refreshing van Windows. Via mijn mobieltje (stond nog op de oude Windows venster) kon ik de eerdere updaten F06 binnen halen en zodoende de programma's herstellen.
Dit is een beetje onvriendelijke toegang tot herstelling.