Hallo Piet,
Gisteren de dag anders besteed. Vanavond weer verder 'testen'. Ik weet bijna zeker dat jouw laatste hint de juiste is of dan toch zeker eentje richting het probleem. Heb op een ander forum in een bijdrage nu ook gelezen over dezelfde
problematiek, daarin ook een bijdrage van jou.
Doet mij tot de conclusie komen dat de meegeleverde draad met de wisselaandrijving 61195 niet geschikt is want dunne kern ipv harde kern.
Wellicht is het dus verstandig eerst draad met een harde kern aan te schaffen, heeft Roco 10603 een harde kern ?
Ik heb de stekkertjes in elk geval goed in elkaar gestoken, alleen weet ik niet meer via welke richting ik de draad erin gestoken heb dus of deze goed zit weet ik niet (de clips weer uit elkaar halen is onmogelijk zonder ze te vernielen).
Enfin, vanavond nieuwe verpakking 61195 geopend en de meegeleverde draad eruit genomen om aan te sluiten. Maar hoe? Zie plaatje.
Stekkertje 1 lijkt me overbodig, of waar moet je die in godsnaam kwijt? via 3 op 4 pluggen? gaat niet.
Ik heb echt geen idee behalve dan 1 van de driekleurige draad afknippen en via 2 en 3 op 4 pluggen maar dan met dikkere draad, juist of niet?
Gr.Martijn