John,
Misschien kan ROCO Nederland hier ook iets in betekenen i.v.m. Rocomotion.
Roco Nederland ?.
roco heeft in Nederland geen importeur meer zoals vroeger, wel is er bij Roco een Nederlander werkzaam die contacten heeft met de winkels en als zodanig ook de digitale info dagen verzorgd samen met een technische man van Roco.
Deze dagen zijn eind November in een viertal plaatsen.
Misschien krijgen zij Jurgen Freiwald we zo gek om naar Nederland te komen
Denk niet dat lukt, Freiwald vindt de afstand vanuit zuid Duitsland te ver en het kost te veel tijd, er is al eens meerdere malen contact geweest met Jurgen Freiwald hierover maar dan verwijst hij naar een eventuele Duitse consultants (deze kosten geld omdat zij beroepsmatig werken).
Misschien is er een andere mogelijkheid,
Op 13 december 2014 is er een modelspoorbeurs in houten met daaraan gekoppeld een evenement , Houten digitaal, Er is een extra hal gereserveerd voor dit evenement.
Voor bezoekers kan met hetzelfde kaartje dat voor de beurs in houten ook dit evenement worden bezocht
Er zijn geen kosten aan verbonden voor deelname, maar voor zelf gemaakte kosten zijn voor eigen rekening
Van het Forum zijn wij benaderd om eventueel deel te nemen met een demo van Traincontroller.
Mijn vraag nu, zijn er mensen die geïnteresseerd zijn om hier aan deel te nemen om deze dag te verzorgen met een demo baan.
Ik denk aan een kleine baan waarop Traincontroller kan draaien en een PC met een of twee beeldschermen.
Zelf zou ik deze dag wel vrij kunnen maken maar ik beschik niet over een baan die ik zo maar even mee neem.
Dit alles is wel kort dag (tenminste voor mij om dat allemaal nog te regelen).
Gr Piet