Will,
Het verschil tussen de Z21 en de z21 zit hem vooral is de mogelijkheden om er iets op aan te sluiten, de Z21 is uitgebreider maar dat kun je zien in het overzicht "aansluit mogelijkheden van de Z21 of z21" ook te vinden op dit forum.
waarom je geen gebruik mag maken van de omgebouwde 10764?
Dit is duidelijk een advies van Roco en bij gebruik vervalt de garantie als er iets mis gaat, Van mij mag je alles maar ik zet het erbij omdat in het verleden ik er al eens op aangesproken ben door iemand die ook problemen ondervond en min of meer werd gezegd dat ik dat wel had mogen vertellen.
Als het voor mij zelf was dan nam ik de gok maar dat moet je zelf beslissen.
Er zijn veel mensen die een 10764 gebruiken maar of dat ook gebeurt in combinatie met de Z21 of z21 weet ik niet.
Als je de 10779 nodig heb kan ik zo niet beoordelen maar ik weet wel dat je dan een zeer grote baan moet hebben en er veel treinen gelijktijdig op laat rijden, zeker meer dan 20 stuks tegelijk en dat is dan ook nog afhankelijk van hoeveel stroom iedere lok/trein afneemt.
Kostenplaatje, dit kan ik mij goed voorstellen, het is niet allemaal goedkoop.
De digitale booster van ltd levert ook niet veel meer stroom, DB-2 ongeveer 2,5 amp en de Db-4 tot max 4,5 amp, eventueel met een adapter zou deze met de multimaus pro kunnen gebruiken.
De Db-4 kost ook ongeveer €125.00, zonder behuizing, met (€40.00) extra
Gr Piet