Jan,
citaat,
Ik heb alle 8 wissels erin gezet op de ipad in de z21 app maar ik zie er maar een staan wissel 8 waar zijn de andere nu gebleven
Heb je dan ook 8 wissels ingevoerd bij gedeelte seinhuis,
Je moet ze dan ook 8 maal invoeren door op het plusteken te klikken en het wissel type te selecteren (bedieningselement) en deze komt dan links bovenaan in beeld, je versleep deze dan b.v. naar het middendoor er op te gaan staan en vast te houden en verslepen, door er dan op te klikken kun je het configureren (adres geven) n dan doe ook bij de volgende en dat zo vaak dat je een wissel nodig hebt.
Andere mogelijkheid waar ze zijn gebleven is dat je mogelijk bij toeval een tweede blz (scherm) hebt geopend en ze daar in hebt gezet, dit doe je door over het scherm naar link te vegen en je komt dan in een volgende blz. er staat een cijfer onderaan de blz waar je de wissels hebt ingevoerd.
Er zijn een aantal bladen dat zichtbaar is en dat bv als blad een wat staat dan kun je ook naar blad 2 en als daar ook iets staat dan kun je naar blad 3, dus steeds tot een blad verder waarin nog niets staat.
zo gaat dat bij de app van Android, mogelijk wijkt de app van de iPad (appel) af maar dat weet ik niet.
Er zit ook nog verschil in de app op je tablet en de smartphone
Gr Piet