Hallo Arie,
Volgens mij moet jij van die voorgenomen nummering af, want dat kan niet.
Zoals ik het getest heb (in mijn Duitse TC-versie), heb je een Module-nummer, dat je m.b.v. de programmering met die wisselcommando's vastlegt.
En elke module heeft vervolgens 16 ingangen, die genummerd zijn van 1 t/m 16.
Maar van het begin af aan, doe je het volgende :
Je begint met het inrichten van je digitale systemen, maar ik mag aannemen, dat je daar geen problemen mee hebt (gehad).
Als eerste heb ik daar de Z21 aangegeven en als tweede de Z21-Loconet.
Die tweede is nl. nodig, om vervolgens weer de drie keuzes te krijgen nl. 1> Algemene melders 2> PM4 Powermanager 3> Eenvoudige adressen.
Als je vervolgens bij de aanleg van een terugmelder in een blok het invul-venster krijgt, het volgende :
- Als eerste kies je een digitaal systeem, dat je net hebt aangemaakt (zie hierboven), om te koppelen met je terugmelder-module.
Nu komt het mogelijke verschil. Welke keuze heb jij gemaakt ?
Ik zou de eerste kiezen nl. Algemene melders (maar dat staat dan natuurlijk in Duits of Engels....!!!)
- Vervolgens zie je in dat venster óók een ingave-veld voor een adres en een veld voor ingang/input.
Dat adres is hetzelfde, als het adres, dat je met programmeren (d.m.v. die wisselcommando's. Weet je nog ? Anders zie handleiding DigiKeijs !) aan de betreffende module hebt gegeven.
Te beginnen met de eerste module mag dat bijv. best 201 zijn. Maar waarom niet gewoon beginnen met 1 ?
Vervolgens heb je per module 16 ingangen/inputs, die elk een VAST nummer hebben nl. 1..2..3..enz. tot en met 16.
Jij kiest dat nummer van input, dat met de betreffende terug-melder-sectie is verbonden.
Zo ziet je adres voor je eerste terugmelders dus eigenlijk uit als 201.1 t/m 201.16.....of in mijn voorstel 1.1 t/m 1.16.
De ingangen van de tweede module krijgen dan de nummers 202.1 t/m 202.16 etc. etc. derde module wordt 203.1 t/m 203.16.
(Dit alles, als je tenminste met ALLEMAAL Loconet-modules werkt, want dat is me nog niet helemaal duidelijk.)
Mocht je, zoals hierboven aangegeven, een andere keuze voor het betreffende digitale systeem hebben gemaakt, dan wordt het anders....en dat heb ik nog niet geprobeerd.
Daarom zou iets meer info van jouw kant helpen.
We komen er wel uit.......