Beste Rob en Arie,
Daar zit een flinke waarheid in jullie uitleg.
Echter wat Arie schrijft.
Wat betreft je vraag aan Digkeijs, zij zitten de vragen die binnenkomen uit bij andere kopers die hetzelfde product hebben gekocht. Dat antwoord wordt weer aan de vragensteller doorgegeven. Dat kan als gevolg hebben dat een antwoord best lang op zich laat wachten. Suk6 met je zoektocht naar de oplossing. De aanhouder wint.
Ik wil hier absoluut niet de intentie om te propageren in welke vorm dan ook, dan alleen maar positief openlijke en transparante ervaring uitwisseling zonder iemand ermee te kwetsen.
Het gaat mij meer om de inhoudelijk argumenten.
Als ik Cees zijn bericht zo leest, die in paniek situatie dringend om hulp vraagt, dan moet ik mij hierbij bekennen dat de communicatielijn, met en van, Digikeijs slecht is.
Afgezien van hun fantastische producten die ze leveren, en zelfs ik heb de compleet Digikeijs producten in mijn treinbaan zitten en werkt absoluut perfect, geen problemen mee, zou haast bijna zeggen Top product, maar de communicatie is slecht.
5 weken gelden een ticket afgegeven met de vraag, en direct krijg ik een melding dat zij wegens vele drukte het antwoord kan uitlopen tot 14 dagen.
Dus met smart zit je te wachten op hun antwoord.
Wat schept mij tot de verbazing, het ticket is gewoon gedeletet, gewoon weg.
Weer een ticket verstuurd, en wederom verdwenen.
En daar kan ik Cees helemaal in mee gaan, dat je soms radeloos van wordt, als je die producten niet aan de praat kunt krijgen. En natuurlijk zoekt deze hulpeloze man hier om hulp op dit forum en natuurlijk helpt Piet en ongetwijfeld de hobbyisten die met alle mogelijke kennis en kunde hulp aan te bieden aan deze arme man.
We kunnen daar alles over speculeren wat er aan de hand is met de communicatie van Digkeijs.
Maar 1 ding.
Ze moeten de deuren niet dicht doen bij klanten die bij hun de producten hebben gekocht.
Digikeijs levert ook online, en dus klanten die bij Digikeijs de producten kopen, zijn hun directe klanten.
Is er wat mee, dan is Digikeijs verantwoordelijk voor het functioneren van de geleverde producten en het goed uitvoeren van een handleiding.
En het mag ook zo zijn dat er tussen handelaren worden gecontracteerd die deze producten ondersteunen.
Gelukkig kon ik bij Bentink die vragen droppen, en de oplossing was simpel.
Had Digikeijs niet simpel dit aan mij kunnen aangeven dat het om een simpele handeling ging, nee ze sluiten meteen de deur dicht.
Daarnaast heb ik een Workshop gevolgd bij Bentink die door Karst Drent werd verzorgd.
Perfect geregeld, het was een voorbeeld functie van goed informatie overdracht en alles loopt als een trein, maar het hoofdkantoor, die is dicht en blijft dicht.
Een Amsterdammer zal zeggen, schiet me maar in de loempia, ik weet het echt niet meer.
Arme Cees, ik leef met je mee.
Mvg,
Jan S