Hallo daar ben ik weer, ik dacht vanmorgen dat ik het probleem opgelost had maar dat is maar gedeeltelijk , alles werkt prima op mijn WLAN maus na (dit komt later) echter het gaat allemaal via mijn normale huis modem/router zolang ik de Z21 direct op kabel van mijn huis modem aansluit ziet de maintenance tool hem direct en kan alles via de Z21 app doen incl. loks aansturen en programmeren.
Zodra ik het via de TP-link router wil laten lopen wordt de Z21 niet herkend dus schijnbaar is mijn huis modem op een of andere wijze voor z21 geconfigureerd ik weet alleen niet hoe en ook niet hoe ik de router zo instel dat hij de de Z21 ziet.
De WLAN maus vind als ik hem aanzet perfect de TP-link router maar komt niet verder dan dat omdat er geen verbinding is met de Z21 , de WLAN ziet mijn huis wifi niet hij blijft zoeken als ik bv de wifi van de TP-link router uitschakel.
Dus zoals het er nu uit ziet krijg alleen verbinding met de Z21 via mijn huis modem , ik communiceer met mijn PC via de huis wifi naar de Z21 die via een kabel is aangesloten op het huis netwerk.
Hoe kan ik de TP-link router laten doe waar hij voor bedoel is