Hallo Allen,
Ik denk dat velen onder de modelbouw hobbyisten twijfelen om naar Houten af te reizen. Ik hoop dat ik mij in vergist.
Als we van de afgelopen jaren gezien hebben zijn er pakweg deelnemers van meerdere uit
oudere leeftijd. In de gezondheidszorg wordt deze groep als "risico" groep genoemd. Die virus is nog niet weg!.
Ik was laatst in een treinenwinkel geweest en zij hadden alles vlgs de RIVM richtlijnen, de winkel ingericht. Dat gaat echt heel goed, zolang je maar afstand neemt en geen contact maakt. Echter een punt van ventilatie, de deuren en de magazijn deuren stonden open. Dus het kan.
Ik zie in Houten niet zo zitten dat zij de ventilatoren helemaal open zetten, voor een optimale ventilatie.
Het was daar altjd beetje benauwd, en zeker bij warme weer.
Anders geduldig afwachten tot een "virus vrije" klimaat wordt.
Ik vind het jammer dat dit zo'n impact heeft gegeven dat ook ik zelf verantwoordelijk voor bent voor mijn eigen gezondheid, en ook voor ieders andere gezondheid rekening mee moeten houden dat we elkaar niet aansteken. Men weet gewoon nog niet of je het wel hebt, of niet.
Het enige is afstand houden, geen contact maken, handen goed desinfecteren, zoals het bezoek in de winkel. In Houten is dat lastiger.
Mvg,
Jan S