Rik,
Citaat,
(Jij zei: maar moet je dan nit bij Dcc ingeven dat je gebruik maak van het lenz systeem dat jij ook bij de inrichting hebt ingevoerd.); ik heb echter niks gekoppeld aan lenz volgens mij, of dit zou toch niet zo mogen zijn),
Rik ik heb niets ingevoerd bij het systeem dat staat in het banenplan dat je mij hebt toegestuurd, dat heb jij zelf gedaan althans ik niet, zie bijlage
citaat,
De kruiswissel nummer 4 = "Doppelkreuzungsweihe marklin nummer 24624" (= dubbele kruisschakelaar).
dit wissel is getekend als een enkele kruiswissel, heeft maar 2 standen en moet er 4 hebben
zie bijlage
verder veranderd het banenplan waar alle sporen over elkaar heen lopen, als het ongellijkvloerse kruisingen zijn (dus viaduct of ) teken die dan ook en bij gelijkvloerse kruisingen moet je het plus teken van het gleis nemen ander zal Traincontroller nooit het goede spoor keizen en dan kun je ook niet verwachten dat de wissels jijst worden geschakeld, doe dat eerst
voorbeeld erbij maar de bruggen kunnen ook anders lopen , ik weet niet hoe jij het hebt liggen dus kan ook horizontaal
werk dit eerst een uit.
Gr Piet