Piet,
Begrijp ik het goed dat ik met Rocomotion 2 bezetmelders per blok nodig heb en met TC zilver maar één?
Ik dacht dat ik de goedkoopste Roco-leverancier gevonden had (
http://www.modellbahnshop-lippe.com ), die je vermoedelijk
al wel kende, maar bij die eisenbahntom zijn er toch wel knappe aanbiedingen (goedkoper dan op eBay zelfs).
Rocomotion kun je dacht ik gratis downloaden bij Roco, maar je kunt op de 10764 toch geen PC aansluiten?
De startset 41312 (met Multizentrale Pro en Multimaus Pro) kost bij Roco 749,00 €, maar bij modellbahnshop-lippe maar 674,10 €.
Dat is zomaar eventjes 75,00 € goedkoper. Bovendien krijg je nog een bedrag van 3% van je aankoopbedrag op een soort spaarrekening
die je bij je volgende bestelling kan aftrekken, en als je (gratis) lid wordt van hun club nog eens 0,5 % op het einde van het jaar.
Voor deze startset betekent dat dus nog eens 16,97 €. Als je daar dan de kostprijs van de trein aftrekt (+/- 400,00 € schat ik) en de rails dan komt de Multzentrale Pro/Multimaus Pro/Rocomotion/Trafo 50VA nog op een goede 200,00 €. Verzendkosten binnen Europa bedragen slechts 10,00 €, binnen Duitsland is het zelfs gratis). Het is een officiële vijfsterren vakhandel van Roco. Lijkt me ook een goede aanbieding/leverancier.
Moest deze leverancier toch (nog) niet bekend zijn bij de leden van het forum, dan is een bezoekje aan de website zeker de moeite waard.
Enig idee of die eisenbahntom betrouwbaar is? Vreemd dat ze zoveel onderdelen uit startsets los verkopen. Bedankt voor de tip!
Groeten, Bert