Arie,
Maar al lezende op het forum vliegen de vragen en toepasbaarheden dooor mijn hoofd
Kan ik mij goed voorstellen.
Even het geheel van Roco op een rijtje wat er is gebruik bij Roco is om digitaal en met de Pc te rijden.
1e, Versterker 10761 met lokmaus waarop wordt aangesloten de interface 10785, verbinding met Pc via compoort (RS 232)
2e, versterker 10764 met multmaus waarop wordt aangesloten de interface 10785, verbinding met Pc via compoort (RS 232)
3e, Versterker/interface Multicentrale/maus pro 10832 met aansluiting via USB naar de Pc (versterker en interface in een kastje), draadlose verbinding met de multuimaus pro maar ook bruikbaar met de multimaus met kabel.
4e, versterker/interface multicentrale 10836, gelijk aan de 10832 maar zonder draadloos gedeelte.
5e, Z21 versterker en interface in een 10820 verbinding met de Pc via lan verbinding naar de Z21 met Wlan Router, ook draadloos met een tablet of smartfohone.
Arie, bij de Z21 heb je geen extra versterker/interface nodig, de verbinding met de Pc gaat via de Z21 met Wlan router, in het rpogramma traincontroller geef je bij het inrichten van het systeem het IP adres van de router in en dan is er verbinding.
Op al deze systemen kun bij de uitbreiding van de baan meerdeer boosters 10765 aansluiten
Gr Piet